Nápojová firma Brisk a Eminemův label Shady Records se spojili a vytvořili ojedinělou výstavu nazvanou Brisk Bodega, která byla otevřena pouze jeden den – 17. září 2011 v čase 11.00 – 17.00 hod. v New Yorku.
Výstava prezentuje dosud nezveřejněnou kolekci z historie labelu Shady Records. A jak už název napovídá, galerie se zaobírá také úspěšnou reklamou Brisk Eminem Super Bowl Commercial 2011 (je zde vystavena i loutka Eminema, která si v reklamě zahrála). K vidění jsou také práce newyorského umělce ArtekNYC či Tristana Eatona, který navrhnul Yelawolfův autobus na tour. Ve večerních hodinách se na Brisk Bodega odehrála soukromá akce, na níž vystoupili Yelawolf a skupina Slaughterhouse. Ti připravují vydání svého debutového alba pod záštitou Shady Records.
[jwplayer config=”16-9″ file=”http://www.youtube.com/v/NnPsmdPoucI”]
[jwplayer config=”16-9″ file=”http://www.youtube.com/v/xWLhoCznLV4″]
[jwplayer config=”16-9″ file=”http://www.youtube.com/v/9ReRK9ECdYw”]
[jwplayer config=”16-9″ file=”http://www.youtube.com/v/fAy8a7Izw_I”]
[jwplayer config=”16-9″ file=”http://www.youtube.com/v/tK_uTYRmSLM”]
Prelude
Komentáře k článku