Aktuální Rolling Stone s Eminemem na obalu a rozhovorem uvnitř

Blonďák, který má na svém kontě několik platinových alb, je zpět. A to v mnoha ohledech. V první řadě – v letech, je to ten starý Slim Shady. V novém vydaní magazínu Rolling Stone promlouval redaktor Brian Hiatt s Eminemem o jeho vyléčení a o spoustě času, který Eminem do hip-hopu investoval.

“Myslím, že teď jsem nejšťastnější,” řekl Eminem a později dodal: “Kámo, hip-hop mě zachránil. Je to jediná věc, kterou umim fakt dobře, nic jinýho neumim. Myslím, že se tomu i nějak říká – jak to jenom je? Autismus?”

Eminem zdůraznil, že to jak se choval po boku Brenta Musburgera v září na ESPN, bylo shchválně a nahrané. Vlastně chtěl upozornit na Beastie Boys. “Vím, že jsme ten den měli představit video pro Berzerk. tak jsem udělal to, čemu říkám ‘Berzerk face‘,” řekl. “Celej song mi přijde jako ve stylu starejch Beastie Boys. Víte jak v Pass the Mic Ad-Rock dělal ten ksicht, jak při tom ani nekoukal do kamery? Tak tamto byla moje verze toho výrazu.”

[jwplayer file=”http://youtu.be/bHfOTOYc8QI”]

Em také přiznal, že ne vždy rozuměl výtvorům od Beastie Boys. “Když vydali Paul’s Boutique, já byl jeden z těch fans, kteří tomu vůbec nerozuměli,” řekl. “Trvalo mi roky, než jsem přišel na to, jak je to geniální. To přemýšlení mi nedalo ani spát.”

“Samozřejmě na Licensed to III bylo spoustu materiálu – měl jsi tam samply od Led Zeppelin, cítil jsi tu atmosféru. V tý době jeli taky Run-D.M.C., který byli úplně boží a jejich názory jako ‘Jestli se ti nezamlouváme, polib si prdel.’ To samý byli Beastie Boys. ‘Naser si. My to tu vedem. Nasajem trochu piva a pak ho flušem na fanoušky.’ Jasný že to byli oni za mlada a od tý doby se věci změnily, jako my všichni. Můžeš bejt naštvanej na to, že jejich počin nezněl stejně dobře jako ten minulej, ale kdyby tak zněl, tak by se nikam neposunuli. Přesně tak je tomu i u mě.”

Eminem na obalu Rolling Stone 2013

Eminemova vášeň v klasických albech mu pomohla vytvořit The Marshall Mathers LP 2, které díky prodejnosti 792 000 kusů za první týden brzy získá ocenění platinová deska. Ovšem ale zdůrazňuje, že jeho pohledy do minulosti nebyly čistě technické.

“Když studuješ hip-hop, tak se na to snažíš dívat z různých úhlů, zkoumáš spoustu věcí. Můžeš mít jako vzor na flow nebo rýmy třeba Big Daddy Kanea nebo Kool G Rap. Ale když si poslechneš třeba songy, který dělal Tupac… Když slyšíš ty jeho pecky, tak si řikáš: ‘A kurva! Co jsem si pustil tohle CD, tak mám nehoráznou chuť někomu dát řádně na držku.’ Za to třeba Biggie, ten vyprávěl příběhy. Chtěl jsem dělat všechny tyhle věci dohromady.”

CkrabKilla

  

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *